„Borela“ sulaukė milžiniško dėmesio Foodex parodoje Japonijoje

Kovo 6-9 dienomis Japonijoje vyksta  43 – ioji tarptautinė maisto ir gėrimų paroda – FOODEX JAPAN, kurioje per  4 dienas tikimasi sulaukti 82 000 dalyvių iš viso pasaulio. Tai didžiausia tokio pobūdžio paroda visoje Azijoje, kurios dalyvių sąraše šiemet ir UAB „Borela“  – ekologiškų pluoštinių kanapių sėklų perdirbėjai. Šiuo metu Japonijoje esantys įmonės atstovai tikina, kad puikiai suorganizuotoje parodoje lietuviški produktai sulaukia didelio japonų susidomėjimo.

„Paroda išsiskiria itin aukštu organizatorių darbo lygiu, todėl dalyvauti tokiame renginyje tikrai malonu. Juntama Lietuvos ambasados Japonijoje pagalba ir dėmesys Lietuvos gamintojams, norintiems įsilieti į šią rinką. Džiaugiamės, kad lietuviški produktai dėl išskirtinės savo kokybės patraukia japonų dėmesį. Kaip žinoma, Japonai labai mėgsta tvarką ir yra itin dėmesingi detalėms, todėl be galo vertina kokybę, nevalgo prastų maisto produktų ir iš kitų pasaulio tautų išsiskiria savo ilgaimžiškumu.  Ko gero, dėl šios priežasties mūsų produktai ir sulaukia paklausos“, –  sako „Borela“ atstovas Vilius Janušaitis.

„Borela“ kol kas neskuba vertinti japonų požiūrio į organiško maisto pramonę, tačiau pastebi, kad  situacija Azijos šalyse kiek  kitokia nei Vakarų Europoje ar Jungtinėse Amerikos Valstijose.

„Ekologiško maisto rinka Rytų Azijoje kol kas tik vystosi, priešingai nei Europoje ir JAV. Dėl šios priežasties poreikis ieškoti būtent ekologiškų produktų nėra toks didelis, tačiau jis kyla kartu su besikeičiančiomis tendencijomis, kurios ekologiško maisto segmentui labai palankios. Kalbant iš prekybininkų pusės, Japonijoje populiariausi mažų ir vidutinių parduotuvių tinklai, o ekologiška produkcija parduodama specializuotose parduotuvėse arba internetu. Todėl tai rinka, verta dėmesio“, – apie Azijos rinkos ypatumus kalba V. Janušaitis.


Leave a Comment