JAV auga vartotojų sąmoningumas

Kovo 9–13 dienomis Anaheim mieste vykusi paroda „Natural Products Expo West“ fiksavo lankytojų rekordą – per penkias dienas renginyje apsilankė per 80.000 sveikos gyvensenos propaguotojų.

„JAV rinka yra didelė. Vykusi paroda – puiki vieta stiprinti santykius su jau esamais partneriais ir megzti naujas pažintis (sulaukėme susidomėjimo iš Japonijos, Korėjos, Australijos, Pietų Amerikos). Tiesa, pelnyti pasitikėjimą, kurti gerą reputaciją JAV reikia kantrybės. Be to, konkurencija yra stipri, tad ne kiekviena bendrovė ryžtasi žengti į šią rinką – šį kartą buvome vieninteliais Baltijos šalių atstovais“, – įspūdžiais dalinasi didžiausių ekologiškų pluoštinių kanapių augintojų Europoje UAB „Agropo“ vadovas Paulius Paršeliūnas.

Ryškiausios tendencijos

Parodoje dalyvavusi „Agropro“ komanda pastebėjo augantį vartotojų sąmoningumą, dėmesį sveikatai ir pasitikėjimą ekologiškus produktus gaminančiomis įmonėmis.

„Ekologiškų produktų pasaulinė rinka 2016 m. siekė 80 mlrd. dolerių – neabejotina lyderė yra JAV. Šioje šalyje vis daugiau dėmesio skiriama visuomenės edukacijai: skelbiami įvairūs tyrimai, įrodantys pesticidų, antibiotikų žalą žmogaus organizmui, skatinama vartoti augalinės kilmės baltymus, į mitybos racioną įtraukti daugiau daržovių ir vaisių. Akcentuojami „No Sugar“ ir „Non-GMO“ trendai. Neseniai atliktas tyrimas atskleidė, kad JAV gyvenantys žmonės ekologišką maistą renkasi dėl sveikatos. Daug klausimų apie pluoštinių kanapių naudą žmogaus organizmui susilaukėme ir parodoje“, – pasakoja P. Paršeliūnas.

Parodoje lankėsi per 3.000 dalyvių, pristačiusių savo produktus: ekologiškas pluoštines kanapes, užkandžius, gėrimus, mėsos pakaitalus „gluten-free“ ir „Non-GMO“ produktus bei kt.


Leave a Comment