Sveiko maisto tendencijos JAV

Per pastarąjį dešimtmetį ekologiško maisto pardavimai JAV augo nuo 13 mlrd. dolerių iki 39 mlrd. „Non-sugar, Non-GMO, Non-gliuten!“ – tai pagrindiniai šūkiai, mirgėję prieš savaitę vykusioje parodoje „Natural Products Expo East“ Baltimorėje (JAV), kur susirinko beveik 1.500 parodos dalyvių. Ryškiausios parodos tendencijos: augantis įtakos darytojų skaičius, natūraliai šertų gyvulių mėsa, augalinės kilmės proteinas.

 Augantis sąmoningumas

Tyrimai rodo, kad su kiekvienais metais vis daugiau amerikiečių, turinčių įtaką plačiai visuomenei, propaguoja sveiko gyvenimo būdą. Augantis sąmoningumas skatina sveiko maisto pardavimus – vis daugiau produktų siūloma prekybos centruose, kuriamos naujovės: kanapių sėklų suvožtiniai („Hemp Burger“), kanapių makaronai („Hemp pasta“), becukriai gėrimai ir kt.

Natūralioje aplinkoje augintų galvijų mėsa

Jaučiai, kiaulės, vištos, vaikštinėjantys po laukus, ėdantys žolę, lietuviams gana įprastas vaizdas. Tačiau amerikiečiai tik neseniai pradėjo kalbėti apie natūralioje aplinkoje augančius, natūralius produktus ėdančius gyvulius, paukščius („Grass-fed meat“) bei jų mėsos maistingumą, naudą sveikatai.

Augalinės kilmės proteinas

Pastebimas spartus augalinės kilmės proteino augimas. Daugelį metų buvo teigiama, kad tik gyvūnų mėsoje ir piene yra visos svarbiausios aminorūgštys, tačiau mokslui įrodžius, kad visos svarbiausios aminorūgštys yra augaluose, ėmė augti augalinės kilmės proteino rinka. Lyginant su 2015 metais amerikiečių, į mitybos racioną įtraukiančių proteiną, augo 64 proc.

14462772_1814113875496398_4090397137371542455_n-300x225  14470486_1814113918829727_4690089826122699578_n  14484847_1814113505496435_434099253114098606_n

 

 


Leave a Comment